vrijdag 15 september 2017

stoer kerstkaartje

Hallo Lezers,

Vandaag eens een stoer kerstkaartje.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo deze heb ik in het zwart uitgesneden. 




470.713.637 Dutch Doobadoo Card Art Wave

Ook de gedeelten van het designpapier heb ik in zwart card stock uitgesneden, vervolgens een embossingfolder gebruikt om het relief te krijgen.  
 

Dit relief vervolgens heel licht met de drie kleuren Gilding Wax bewerkt.Het kaartje heb ik dicht gevouwen en aan de kanten dichtgeplakt zodat je een de mogelijkheid hebt om daar een tag in te steken.


Vervolgens heb ik twee tags uitgesneden en hier een afbeelding op gemaakt met de leuke foil van Crafters Companion 
CC-FOILTR-OCT  en CC-FOIL-SNO
Dit is superleuk om te doen werkt een beetje zoals een kraslot. 




Het Resultaat vind ik leuk. Vervolgens aan de zijkant van de tag nog wat koperkleurig gildingwax en een stoer stukje leer door het gaatje. 


Nog even het hele kaartje en veel plezier ook met de folie en de Gilding Wax..

groet Corry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten