vrijdag 21 april 2017

remember old days

Hallo Lezers,

Vandaag heb ik een Canvas bewerkt met diverse producten.



Eerst heb ik de Canvas met witte Gesso ingesmeerd dan hecht nl je inkt beter. De stempel is van Sheena Douglass en is ingekleurd met de Spectrum Noir Aquamarkers

 



Dan heb ik het plaatje op het Canvas geplakt Daarna heb ik met Distress Oxide de ondergrond lichtjes bewerkt zodat het wit niet zo wit meer is.



 Dan met structuurpasta, de leuke Mask van de serie Remember when en inkt het canvas naar keuze bewerken.


De letters Remember en Old Days heb ik met gilding wax koperkleurig gemaakt. 


Ook de lantaarn is bewerkt met gilding wax


En zien jullie hoe leuk die structuurpasta opkomt op het Canvas.


Nadat de pasta droog was heb ik er nog wat inkt met een dauber opgedaan.


Door de bewerking lijkt het plaatje ook ouder geworden zo leuk om te doen probeer het ook eens.



Nog een keer de hele Canvas en dan bedank ik jullie voor het bezoeken van mijn blog en heel graag tot de volgende keer.

Knutselgroet Corry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten