donderdag 16 februari 2017

Jammie



Hallo Lezers,

Vandaag een vrolijk verjaardagskaartje met de leuke randmal met vlinders van Crafters Companion 

 
Het leuke is dat de vlindertjes mooi omhoog gezet kunnen worden ik heb ze nog een keer gestanst en uitgeknipt waardoor ze nog meer omhoog komen. Een paar losse vlinders ook uit de rand geknipt en hier en daar geplakt.




 
Het plaatje is van Mo Manning en is ingekleurd met de aquablend potloden van spectrum noir.



De kleurtjes die ik gebruikt heb voor het muisje laat ik terugkomen op de ondergrond zodat het een mooi geheel wordt.
Hier nog even het hele kaartje.



 Hopelijk heb ik voor wat inspiratie gezorgd
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en graag tot een volgende keer.

knutselgroet van mij.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten