zaterdag 25 februari 2017

Hi

Hallo Lezers,

Ik begin die winter wel wat beu te raken, daarom vandaag een vrolijk voorjaarskaartje.


Ik heb hier weer de mooie Foral Dance randmal uit de Die'sire Edge'ables collection gebruikt.


Het plaatje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de colourblend potloden van Spectrum Noir.

Afbeeldingsresultaat voor spectrum noir colourblend potloden


De rand nog even uitvergroot het is zo leuk dat je de blaadjes omhoog kan zetten.

Tip gebruik wat dikker papier en doe bakpapier tussen mal en papier dan komt hij makkelijk uit de mal.

Afbeeldingsresultaat voor floral dance  die'sire
Er is een hele serie van  Leuk toch?


Nog even het hele kaartje, ik hoop je geinspireerd te hebben . Bedankt voor het bezoeken van mijn blog  Graag tot een volgende keer 

knutselgroet 
Corry Dank 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten